Wednesday, May 5, 2010

Бодрол

2010.03.09

Зүүд үү, төсөөлөл үү,.. Төсөөлөл бодитой болох тохиолдол бий юу? Эсвэл энэ зөн билэг үү? Зарим тохиолдолд бодит байдлаас төсөөлөлөө ялгаж салгахад хүнд юм аа. Ийм явдал болсон билүү эсвэл зүүдэлсэн билүү, аль эсвэл төсөөлөл дэх ертөнцийн маань үйл явдал уу. Яаалаа... нэг л санахгүй байх чинь, эсвэл төсөөлөл маань бодит мэт сэтгэгдлийг төрүүлж байна уу? Энэ бүхэнд би төөрчихлөө. Би өөрөө өөрийнхөө дотоод ертөнцдөө төөрчихлөө... /нэлээд хэсэг хугацаанд ганцаараа бодол болон суув. эцэст нь.../ Харанхуйд биш гэрэлтэйд төөрсөн нь юутай завшаантай. Гэвч замаа олох хэрэгтэй. Яаж тэр билээ...?

Аль эсвэл би галзуурч байна уу?, оюун санаа минь хов хоосон ч юм шиг, эсвэл бүүр эрээвэр хураавраар холилдоод тэр гэхийн тамтаггүй болчихов уу, юу юм болоо,... Би "би"-гийн ертөнцөөс халиад гарчихлаа. Уул нь би чинь "би" дотроо байх ёстой байтал би хүрээнээс гарчиж. Хов хоосон би л оршиж байна,...

No comments: